Subject: mure
From: Raivo Püvi <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 29 May 2025 14:44:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Valga linnas tuli info, et veetarbija avastas Jakobi 5 korteriühistus
veest peenikese tumeda ussikese. Kas meie piirkonna inimesel (Iris Lints)
on võimalik Meiega ühendust võtta ja anda täpsed juhised edasiseks
tegevuseks)

võtta

Meil on plaanis paigaldada peale veelugejat  paigaldada proovivõtukraan ja
Eesti Keskkonna- uuringute Keskus OÜ võtab sealt proovi ja viib laborisse
.

Lugupidamisega

Raivo Püvi

tootmisjuht

+372 5564 4348

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]